Hodnocení zákazníků

Jarin, zbozi.cz, 29.8. 
„kvalitní zboží, dobré ceny , rychlost dodání“

Kadevik, heureka.cz, 19.8. 
„velký výběr, rychlost dodání, celková spokojenost. “

Markéta, zbozi.cz, 17.2. 
„Super obchod,rychlé dodání“

Lumír, heureka.cz, 19.1.
„mají vše, co jsem chtěl a za lepší cenu, než jinde “

 

Nejčastější dotazy

Jak najdu správný díl pro své auto?

Nejpřesnější je opsat přímo z původního dílu číslo, toto číslo pak zadáte v eshopu do pole pro vyhledávání nebo napíšete do zprávy.
 

Bude mi díl pasovat?

Do stejného modelu a motorizace montují výrobci občas odlišné díly.
Pokud potřebujete díl ověřit, použijte formulář zde. Nezapomeňte vyplnit VIN kód auta.
 

Co jsou to OE a OEM kódy?

Při montáži automobilu v továrně, musí mít každý díl svůj originální kód (číslo) výrobce. 
Tyto kódy pak uvádějí všichni další druhovýrobci dílů v katalogu, i když samozřejmě pro svůj díl použijí vlastní číslo.
 

Jsou nabízené díly kvalitní? Vydrží něco, když jsou tak levné?

Nabízené díly jsou dostatečně kvalitní pro běžný provoz. Určitě by se nám nevyplatilo, kdyby zákazníci stále zboží reklamovali. Kvalita zboží se samozřejmě odráží i v ceně, takže zvažte zda kupujete díl pro běžný provoz nebo auto velmi využíváte a zatěžujete. V tom případě doporučujeme renomované značky, které také umíme nabídnou za výhodnou cenu.
Ceny máme výhodné a nízké protože pracujeme s nízkými provozními náklady a nízkou marží.
 

Mohu zboží vrátit?

Ano, pokud vám díl nebude pasovat, můžete ho do 14 dnů vrátit. Vždy se při objednání snažte ujistit, zda jste si vybrali opravdu správný díl, předejte tím zbytečným zdržením při opravě vaše auta. 
 
Zboží je nutno vrátit nemontované, v původním obalu.
 

Jak mám postupovat při vrácení zboží nebo reklamaci?

Využijte zde uvedený formulář nebo nás informujte e-mailem, zašleme vám podrobné instrukce.
Při vrácení zboží nezapoměňte přiložit kopii faktury nebo průvodní dopis.
Levné autodíly Sunlight systems - tvorba e-shopů